• Dé flexibele applicatie voor het plannen en rapporteren van werkzaamheden

      De Bessy. backoffice is een slimme en eenvoudige applicatie die helpt met de planning, controle geeft over jullie werkzaamheden en razendsnel rapportages maakt voor jullie opdrachtgevers.


      Bessy. maakt het werk niet alleen leuker en makkelijker maar geeft jullie ook de tools voor die volgende stap.

    • Digitaal planboard

      In control met je collega's van de buitendienst


      Taken plannen én het overzicht houden was nog nooit zo makkelijk met het interactieve planboard van Bessy. Ons planboard toont alle taken op overzichtelijke wijze. De backoffice ziet wie er allemaal die dag aan het werk zijn, welke werkzaamheden er uitgevoerd moeten worden en waar er eventueel nog ruimte is voor een extra taak. Deze taken plaats je vervolgens eenvoudig bij een medewerker op een tijdstip naar keuze in de agenda.


      Zowel het plannen als het overzicht bewaren is dankzij Bessy. een stuk eenvoudiger én leuker. 

    • Onderhoudscontracten
      In control met periodieke taken. Weg met de lijstjes en reminders!

      Geen omkijken meer naar je terugkomende taken, Bessy. genereert deze automatisch op basis van je onderhoudscontracten.


      Zijn er maandelijkse of jaarlijkse werkzaamheden die terugkeren? Periodieke taken kunnen dankzij Bessy. eenvoudig gegenereerd worden aan de hand van serviceovereenkomsten. 


      Met Bessy. heb je altijd overzicht in alle overeenkomsten. Maar je hebt ook inzicht in hoeveel en in wat voor soort taken, en wanneer ze uitgevoerd moeten worden. Dus geen gedoe meer met lijstjes en reminders. Maar Bessy. geeft jou controle en overzicht, zodat je kunt zorgen dat alles op tijd gebeurt.


    • Locatiebeheer

      Altijd inhoudelijk op de hoogte


      Wat is de historie op een locatie? Welke objecten bevinden zich er? Als binnendienstmedewerker wil je alles makkelijk en snel kunnen vinden. Een opdrachtgever die een vraag heeft over een factuur of uitgevoerde klus, die geef je met Bessy.direct antwoord. In jouw beheeromgeving filter je makkelijk door duizenden locaties op bijvoorbeeld opdrachtgever, plaats, objectnaam of andere eigenschap. Zo vindt je altijd snel de benodigde informatie wanneer je dat nodig hebt.


      De juiste adresgegevens opzoeken of gegevens updaten? Dat gaat ongeveer vanzelf, je klikt op een kaartje de locatie aan en met onze koppeling met het NGR (Nationaal Georegister), gaat de rest vanzelf. Adresgegevens worden aangevuld en veranderen automatisch mee als een gemeente bijvoorbeeld gaat fuseren. Zo weten buitendienstmedewerkers altijd waar ze echt moeten zijn en dat scheelt een hoop gedoe.

    • Benieuwd wat Bessy. allemaal kan betekenen voor jullie bedrijf?

      Dit zijn een greep uit de meest gekozen functies die wij bij klanten hebben geïmplementeerd.

      • Objectbeheer
      • Planbord
      • Relatiebeheer
      • Onderhoudscontracten
      • Business intelligence
      • API koppelingen