In Bessy kan je gemakkelijk klantcontact onderhouden door automatisch e-mails te versturen. Je hoeft hiervoor maar eenmalig e-mail templates te maken, waarna deze automatisch worden aangevuld met specifieke afspraak informatie en op het juiste moment worden verstuurd.
Minder tijd kwijt zijn aan het opstellen van e-mails, zonder daarbij je persoonlijke noot te verliezen? Dit kan door e-mail templates te gebruiken in Bessy. In de backoffice kan je templates samenstellen voor verschillende momenten. Deze e-mail templates worden vervolgens op het moment van versturen vanzelf aangevuld met specifieke afspraak gegevens.
In de template builder van Bessy kan je gemakkelijk persoonlijke e-mail templates maken. Nadat je een eigen lay-out hebt aangemaakt, kan je de template inrichten met tekst, afbeeldingen, tabellen en variabelen. De variabelen worden uiteindelijk gevuld met afspraak gegevens wanneer de e-mail wordt verstuurd.
Met automations kan je instellen wanneer je wil dat er een e-mail wordt verstuurd. Is er bijvoorbeeld een afspraak ingepland, dan kan Bessy automatisch een afspraak bevestiging naar je klant versturen. Wil je toch liever zelf de controle houden? Dan kan je er ook voor kiezen om e-mails handmatig te versturen.
Er zullen momenten zijn dat je e-mail aangevuld moet worden met documenten of rapportages, zoals bijvoorbeeld een opleverrapport. Gelukkig kan je ook dat in Bessy geheel automatiseren. Na het koppelen van het document aan je e-mail, worden beide voorzien van de juiste informatie en automatisch verstuurd.
Als field service bedrijf zijn er veel momenten waarop je in contact staat met je klant. Zo wil je de klant uitnodigen voor het inplannen van een afspraak, een afspraak bevestiging sturen en misschien een update delen wanneer je buitendienst onderweg is. Door e-mail templates te maken die automatisch worden verstuurd, weet je zeker dat je klant altijd op de hoogte is.