Hoeveel tijd zou je terugwinnen als je afspraken niet zelf hoeft in te plannen? En hoe fijn is het voor klanten als ze ook na openingstijd een afspraak kunnen maken? Met Bessy kan je automatisch afspraak momenten voorstellen aan je klant, waarna de klant één van de momenten kiest om de afspraak definitief te maken.
Zonder dat jij er iets voor hoeft te doen, kunnen klanten zelf afspraken inplannen. Dit kan in een paar simpele stappen.
In het planportaal beantwoorden klanten een paar simpele vragen. Met deze informatie kan het planportaal in combinatie met Planbot automatisch de meest ideale afspraak momenten genereren.
Natuurlijk wil je de klant laten kiezen uit meerdere opties, maar je wilt ook dat de afspraak goed aansluit in je planning zodat je geen onnodige kilometers rijdt. Daarom zoekt Planbot in de planning naar drie ideale afspraak momenten die passen bij de voorkeuren van je klant en jouw bestaande planning.
Als Planbot drie ideale afspraak momenten heeft gevonden, worden deze automatisch aan je klant voorgesteld. Er staat ook een groene keuze bij. Deze optie zorgt voor de minste kilometers en is goed voor het milieu en je portemonnee.
De klant maakt vervolgens een keuze uit één van de drie voorgestelde opties.
Het kan natuurlijk gebeuren dat de klant op geen van de voorgestelde afspraak momenten beschikbaar is. In dat geval kan Planbot nieuwe opties genereren en voorstellen aan de klant.
Heeft je klant een afspraak moment gekozen? Dan wordt de afspraak door Planbot direct in je planning gezet en wordt er een afspraak bevestiging naar de klant verstuurd. Precies, dat gaat allemaal automatisch.