De aanvragen voor afspraken bij klanten thuis stromen binnen. Dat betekent nieuwe klanten en extra inkomsten. Maar eerlijk is eerlijk: al die aanvragen handmatig verwerken kost enorm veel tijd. Tijd die je liever besteedt aan het helpen van klanten of het uitvoeren van werkzaamheden bij de klant thuis.
Een oplossing hiervoor is een planningstool die afspraakopties genereert op basis van je huidige planning en deze vervolgens toont aan de klant. Zo kunnen klanten zelf eenvoudig een afspraak inplannen, terwijl jij tijd overhoudt voor wat écht belangrijk is.
Je afspraken beheren gaat makkelijker en sneller als klanten zelf hun afspraak plannen. Hierdoor weet iedereen meteen waar hij aan toe is. Je agenda sluit beter aan, waardoor je efficiënter werkt én klanten blijer zijn. Met een slimme planningstool zoals Bessy geef je klanten de vrijheid om makkelijk zelf hun afspraak te plannen, precies wanneer het hen én jou uitkomt.
Zo zorg je voor:
• Meer duidelijkheid en gemak voor klanten.
• Een overzichtelijke planning zonder dubbele afspraken.
• Minder reistijd en meer tevreden klanten.
Volgens onze gebruikers is handmatig afspraken inplannen écht verleden tijd. Potentiële klanten kiezen tijdens hun aanvraag eenvoudig zelf het moment dat hen het beste uitkomt, waarna de afspraak automatisch in je planning verschijnt. Zo is iedereen direct tevreden.
'Voor een corporatie verwerken we nu een aanvraag van zeshonderd energielabels. Zodra de huurder een afspraak wil maken, toont Bessy automatisch beschikbare momenten. De afspraak staat direct vast.' — Jasper van Vliet, voormalig operationeel directeur bij Enven
Met Bessy zien klanten direct welke momenten beschikbaar zijn om hun afspraak te plannen. Op basis van jouw huidige planning toont Bessy automatisch slimme afspraakopties, rekening houdend met reistijd, routes én de specifieke expertise van je medewerkers. Zo krijgt de juiste persoon direct de juiste afspraak toegewezen.
Wat Bessy extra waardevol maakt, is de schaalbaarheid van het platform. Of je nu tien afspraken per week plant of honderden per dag; Bessy groeit moeiteloos met je mee. Je kunt de planning volledig afstemmen op de unieke werkwijze van jouw bedrijf, met eigen regels voor wie welke afspraken mag uitvoeren. Zo houd je altijd controle, terwijl je klanten genieten van een soepele ervaring en snelle dienstverlening.
Hierdoor profiteer je van:
• Logische, efficiënte routes.
• Minder reistijd, meer aandacht voor klanten.
• Altijd de juiste expert op de juiste afspraak.
• Een systeem dat perfect aansluit op jouw unieke werkproces.
Met Bessy werk je dus niet alleen efficiënter, maar zet je ook in op groei, overzicht en een optimale klantbeleving.
Dat klanten zelf eenvoudig afspraken kunnen plannen, maakt je werk al een stuk makkelijker. Maar wat als een afspraak verplaatst of afgezegd moet worden? Dit zorgt vaak alsnog voor extra communicatie en handmatige acties. Vanaf nu kan je ook dit volledig automatiseren.
Met de nieuwste functionaliteit van Bessy kunnen klanten—mits jij dit toestaat—zelf hun afspraken wijzigen of annuleren. Jij bepaalt hierbij precies de regels, bijvoorbeeld hoeveel uur van tevoren wijzigingen toegestaan zijn. Zo voorkom je onverwachte aanpassingen, blijft je planning overzichtelijk en geef je klanten toch extra flexibiliteit.
Dit levert jou direct voordeel op:
• Minder last-minute communicatie.
• Meer overzicht en controle in je planning.
• Tevreden klanten door extra gemak en flexibiliteit.
Naast het automatisch plannen kost ook het klantcontact rondom afspraken vaak veel tijd. Denk bijvoorbeeld aan afspraakbevestigingen, herinneringen en berichten bij wijzigingen.
Met Bessy verstuur je automatisch afspraakbevestigingen en herinneringen naar je klanten, volledig in jouw eigen huisstijl. Zo bespaar je tijd en blijft het contact toch persoonlijk. Met automatische afsprakenbeheer voorkom je niet alleen extra werk, maar verbeter je ook de klantervaring.
Met deze oplossing kan je:
• Automatisch afspraakbevestigingen en herinneringen versturen;
• Eenvoudig eigen e-mailtemplates maken met jouw huisstijl en logo;
• Persoonlijk klantcontact behouden, zonder extra inspanning.
Bespaar tijd én verbeter je klanttevredenheid door afspraken automatisch én persoonlijk te beheren.
Wil jij zelf ervaren hoe automatisch afspraken beheren werkt en ontdekken hoeveel tijd jij kan besparen? Plan vrijblijvend jouw demo-gesprek in en ontdek hoe Bessy past bij jouw manier van werken. We laten je graag zien hoe makkelijk plannen kan zijn!