Blog

Kennis, trends, tips en meer

Klantcommunicatie

5 meest gebruikte e-mail templates voor field service bedrijven

Je kan deze vijf e-mail templates gebruiken voor het inplannen van een afspraak, versturen van een afspraak herinnering, bevestiging en aankondiging en om je klant na de afspraak te vragen om een klant review.

Klantcommunicatie

Automatiseer je klantcontact als field service bedrijf

Het onderhouden van klantcontact kan je team een hoop tijd kosten. Zonde, want deze tijd besteed je liever aan het inplannen en uitvoeren van werkzaamheden. In deze blog lees je hoe je hoe als field service bedrijf je klantcontact kan automatiseren.

Automatiseren

Website aanvragen automatisch in je planning? Zo doe je dat!

Ben je een field service bedrijf? Waarschijnlijk kunnen je klanten dan een afspraak aanvragen op je website. Maar voordat deze afspraak in je planning komt te staan, ben je vaak nog wel even bezig. Gelukkig kan je dit proces automatiseren in Bessy!

Automatiseren

Hoe zorg ik dat ik in de toekomst makkelijk kan groeien?

Ieder bedrijf begint klein. Zelfs Steve Jobs begon ooit in zijn garage en kijk naar wat hij allemaal heeft bereikt! Sommige bedrijven blijven ook klein, maar er zijn ook genoeg bedrijven die het streven hebben om net zo groot als Apple te worden.

Automatiseren

Hoe kan ik mijn bedrijf laten groeien zonder extra personeel?

Dat is een hele goede vraag. Hoe gaat het er nu bij jullie aan toe? Overal stapels ongesorteerde papieren in dikke mappen? Behoefte om te groeien, maar wil je geen extra personeel aannemen? Dan is het tijd om te automatiseren. 

AI

Wat kan AI betekenen voor de groei van jouw bedrijf?

De cashflow van bedrijven die binnen de komende vijf tot zeven jaar Artificial Intelligence (AI) gaan gebruiken verhoogt met 120%, terwijl deze bij de bedrijven die niet met deze trend meegaan met 23% zal dalen.

Klantcommunicatie

4 tips voor een hogere klanttevredenheid

Klanttevredenheid verhogen, waarom wil ik dat? Klanttevredenheid is een voorspellende factor voor meer verkopen. Wanneer klanten tevreden zijn met jouw product of dienst zijn zij eerder geneigd om terug te komen naar jouw bedrijf.